OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Koordinátor

Kdo jsme:
Jsme obecně prospěšná společnost zaměřující se na úklidové služby jako variantu podporovaného zaměstnávání pro osoby se zdravotním postižením.

Jaký/á by měl být ideální kandidát/ka?

- pobírá invalidní důchod a má dost sil zvládnout náročnou obchodně administrativní práci
- má minimálně SŠ vzdělání a alespoň minimální předchozí pracovní zkušenosti
- velmi dobře zvládá práci na PC, zejména excel
- má kultivované ústní i písemné vyjadřování
- výborné komunikační schopnosti
- skvělý organizační talent
- velkou výhodou je předchozí zkušenost z obchodní činnosti nebo call centra
- je pečlivý/á, spolehlivý, přesný
- dotahuje věci do konce
- má přátelský vztah k lidem
- zvládá stresové situace
- může pracovat alespoň 4 hodiny denně a je časově flexibilní

Jaká práce Vás čeká?
- každodenní koordinace OZP zaměstnanců s ohledem na jejich specifické potřeby a přání zákazníků
- organizace pracovní asistence
- účast na školení nových zaměstnanců
- aktivní oslovování nových zákazníků pro zajištění práce pro OZP
- sledování jednotlivých zakázek, příprava podkladů pro vyúčtování a fakturaci
- účast na dalších projektech

Co můžeme nabídnout?
- rozmanitou a náročnou práci, která má smysl
- práci v příjemném kolektivu s výbornými mezilidskými vztahy
- možnost osobního růstu
- prostor pro kreativitu
- bezbariérové prostředí s možností teplého stravování
- pozici vhodnou i pro nevidomé

Líbí se Vám tato pozice? Tak neváhejte a pošlete životopis.