OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Asistentka do BOZP

Jste aktivní a pečlivá/ý a s velkou chutí pracovat, přestože pobíráte invalidní důchod? Můžete pracovat alespoň 4 hodiny denně? Pak může být tato pozice přesně pro Vás!

 

Co Vás čeká?

  • administrativní podpora oddělení i managementu
  • práce s databázovým systémem Helios, vkládání dat, aktualizace databáze
  • komunikace se zaměstnanci v terénu (telefon, mail)
  • práce v Excelu (tabulky, filtry)
  • příprava smluv se zákazníky a dalších firemních dokumentů
  • příprava a tisk firemních dokumentů pro klienty, případná úprava a odeslání, změny


Co očekáváme my?

  • hlavním požadavkem je soustředěnost, pečlivost a přesnost
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe na obdobné pozici nebo administrativě podmínkou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • flexibilita, pečlivost, samostatnost
  • vynikající znalost v práci s počítačem (zejména Word a Excel) - na pohovoru bude testováno
  • pobírání invalidního důchodu podmínkou

 

 Nabízíme:

  • možnost karierního a profesního růst v rámci společnosti
  • práci na 50% úvazku - lze upravit dle Vašich specifických potřeb a aktuálního zdravotního stavu
  • možno individuálně dohodnout pracovní dobu
  • profesionální pracovní prostředí
  • pracoviště - Praha 9

Pracoviště není bezbariérové

Zaujala Vás tato pozice? Pak neváhejte a pošlete životopis na info@novehorizonty.cz, případné dotazy zodpovíme na osobním pohovoru.